Uporaba Google remarketinga v različnih fazah nakupnega procesa

Objavljeno v sreda, 29. avgusta 2012 v kategoriji Digitalni marketing. Članek za 2 min branja • Piše:

Andraž Štalec

Pred nekaj meseci je Google svetu predstavil inovacijo na področju spletnega oglaševanja, imenovano remarketing. Kako nam to novo in nadvse uspešno oglaševalsko orodje pomaga pri pridobivanju novih kupcev smo že pisali, danes pa se bomo posvetili bolj strateški uporabi Google remarketinga.

Strategija uporabe remarketinga je v veliki meri odvisna od vaših trženjskih ciljev in ciljne skupine. Remarketing vam omogoča, da ostanete v stiku z obiskovalci vaše spletne strani tudi zatem, ko že zapustijo vašo spletno stran. Seveda si vsi obiskovalci vaše spletne strani niso enaki. Njihove potrebe se razlikujejo, razlikuje se njihovo dojemanje vaše blagovne znamke in faza nakupnega procesa, v kateri se nahajajo. Pri načrtovanju remarketing kampanje se je potrebno torej najprej vprašati, kdo so uporabniki, ki jih želimo ciljati. Za lažjo predstavo bomo podali nekaj primerov.

Ciljanje vseh obiskovalcev vaše spletne strani

Najbolj osnovna uporaba remarketinga se vsekakor navezuje na ciljanje vseh obiskovalcev vaše spletne strani. Ta način segmentiranja je uporaben predvsem za dvigovanje prepoznavnosti blagovne znamke, manj pa je primeren za pospeševanje prodaje oziroma v fazi nakupa. Remarketing: ciljanje vseh obiskovalcev

Ciljanje obiskovalcev glede na skupino produktov oziroma storitev

V primeru, da imate na vaši spletni strani predstavljene različne skupine produktov ali storitev, lahko s pomočjo te vrste segmentacije prikazujete različne oglase obiskovalcem določene skupine. Za primer uporabimo spletno stran turistične agencije. Uporabnikom, ki so si na spletni strani ogledali potovanja v Turčijo, bomo prikazovali drugačne oglase kot uporabnikom, ki so si na spletni strani ogledali potovanja v Indijo. Segmentacija na podlagi skupine produktov oziroma storitev nam omogoča veliko natančnejše ciljanje uporabnikov, ki temelji na njihovih željah oz. potrebah. Takšna segmentacija je uporabna predvsem v fazi gradnje zavedanja o produktu in preference. Remarketing: ciljanje po skupinah

Ciljanje obiskovalcev, ki niso zaključili nakupa

Eden najbolj učinkovitih načinov uporabe remarketinga je ciljanje obiskovalcev spletne strani, ki so izdelek že dodali v košarico, vendar nakupa niso zaključili. To so uporabniki, ki ste jih praktično že prepričali.Glede na to, da se nahajajo v fazi nakupa, torej zelo blizu zaključka nakupnega procesa, pa predstavljajo za vas izredno velik potencial. S primerno zastavljenimi oglasi lahko te uporabnike privabimo nazaj na spletno stran in jih spodbudimo, da zaključijo nakupni proces. Remarketing: ciljanje v fazi nakupa

Ciljanje obiskovalcev po zaključenem nakupu

Obiskovalce, ki so na vaši spletni strani že opravili nakup, bodo morda zanimali dodatni izdelki ali storitve, ki jih ponujate. S ciljanjem teh obiskovalcev boste zajeli sicer majhno, vendar zvesto skupino uporabnikov. 

Več o tem, kateri spletni komunikacijski kanali so primerni za uporabo v različnih fazah nakupnega procesa, si lahko preberete v predstavitvi digitalnega marketinga

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

En odgovor na “Uporaba Google remarketinga v različnih fazah nakupnega procesa”

  1. Zanimiva opcija je tudi targetiranje URLjev konkurence tako da na straneh ki konkurenca ponuja podoben produkt le-tem obiskovalcem ponujaš prikazne oglase za svojo stran/produkt. Ena izmed možnosti za grupe v Analyticsu.

Dodaj odgovor