Živimo v času, v katerem se človek na dnevni ravni zateka k naravi. Hrepeni po njej. Zakaj? Ker je je čedalje manj. Življenje je postalo hitro, polno informacij. V svetu potrošništva nas na dnevni ravni z vseh strani bombardirajo najrazličnejši ponudniki. Vendar tudi mnogi izmed nas, kot posamezniki, po svojih službenih dolžnostih kot prodajalci nečesa enako bombardiramo potencialne kupce. In ravno na tem mestu se poraja vprašanje … Ali se sploh kdaj vprašamo, kaj res potrebujemo, kdaj potrebujemo in v kolikšni meri?
Napredni iskalniki si ta vprašanja zastavljajo zelo resno. Rešitev vidijo v naravi. Naravno je, da človek zase želi le najboljše informacije, in sicer ravno takrat, ko jih potrebuje. Potrošniki želimo relevantne, pristne informacije, pridobljene na enostaven način. Internet gre v smer, ki jo je že davno določila narava. Med vsemi prisotnimi na svetovnem spletu so uspešni le tisti, ki se svojim potencialnim potrošnikom trudijo zagotoviti pristno, relevantno in ob pravem trenutku lansirano vsebino. Minili so časi slučajev in bližnjic do novih strank. Ljudje vse bolj cenimo tisto, kar je naravno, neizumetničeno … Vemo, da je za takšno vrsto dobrin potrebno garati, a se obenem zavedamo, da nam le-te prinašajo ogromno korist.
Na prvih pozicijah v iskalnikih je prostor samo za najboljše, najpomembnejše in v uporabnikovo korist usmerjene informacije. Ponudniki teh informacij za svoje rezultate krepko garajo, na dnevni ravni generirajo kvalitetno vsebino, namenjeno njihovim strankam.
V proces iskanja dodanih vrednosti za kupce je zato priporočljivo vključiti vse profile zaposlenih. Prav zaposleni so tisti kapital, s katerim boste zanimivi za naročnike. Zaposleni razvijajo produkte za naročnike in kdo, če ne prav oni, bo vedel, kako to predstaviti kupcu. Izkoristite možgane celega podjetja. Dobili boste zaposlenega, ki se bo čutil vključenega v celoten proces poslovanja podjetja ter, v končni fazi, kvalitetno, pristno in edinstveno vsebino, ki bo predstavljala dodano vrednost podjetja.
Podjetja dajejo strateškemu pozicioniranju njihovih produktov, storitev in blagovnih znamk na spletu velik poudarek. Kdaj ste se vi nazadnje pogovarjali o strateškem pozicioniranju na spletu? Za dobre 'bio pozicije’ v 2013 je čas … sedaj!