14 Googlovih orodij, za katera (najbrž) sploh ne veste, da obstajajo

Objavljeno v torek, 6. avgusta 2013 v kategoriji Digitalni marketing. Članek za 5 min branja • Piše:


Google pri skrbi za spletne uporabnike in uvajanju novih in naprednejših spletnih rešitev nikoli ne počiva. Pa naj gre za nadgradnjo že obstoječih orodij ali razvoj novih, inovativnejših. Za Google+, Google AdWords in Google Analytics so najbrž slišali že vsi – tudi tisti, ki na področju spletnega marketinga niso najbolj domači. Vendar so našteta orodja le kaplja v morje med množico zanimivih in priročnih pripomočkov, ki jih ponuja Google. Tokrat vam bom predstavila 14 orodij, ki morda niso toliko popularna, vsekakor pa jih ne gre spregledati.

1. Google Ngram Viewer

Googlov Ngram Viewer omogoča vizualizacijo pogostosti izbranih ključnih besed v več kot 5 milijonih knjig v časovnem obdobju pol tisočletja. Gre skratka za uporabno orodje, namenjeno iskanju trendov v daljšem časovnem obdobju. Ngram Viewer ponuja tistim bolj veščim uporabnikom tudi naprednejše možnosti, kot so iskanje določenih ključnih besed (npr. kot specifičnih delov govora, pa tudi združevanje ključnih besed). Če ste si morda kdaj želeli ugotoviti, kako pogosto je bila v viktorijanskih časih uporabljena beseda kokain (ang. cocaine), lahko to sedaj brez težav tudi storite. 🙂**Iz zgornjega slikovnega prikaza lahko vidimo, da je digitalni marketing razmeroma mlada veda, saj je večina literature začela nastajati šele po letu 2000.

2. Google Correlates

Google Correlate (del Google Trends) vam omogoča, da raziščete trende iskanj internetnih uporabnikov v daljšem časovnem obdobju. Če izberete na primer ključno besedo “tea” (čaj), boste videli jasen porast iskanj v zimskih mesecih. Še bolj zanimiv del tega orodja pa je iskanje po funkciji risanja grafa. Narišete lahko zabaven graf, Google Correlate pa vam bo ponudil ključne besede, ki najbolje ustrezajo vašemu graf.

3. Google Trends

Raziščite trende najpopularnejših iskanj s pomočjo orodja Google Trends. Prebrskate lahko po datumih ali poiščete najpogostejša iskanja v različnih kategorijah z novo funkcijo Top Charts (zaenkrat so rezultati žal omejeni le na ZDA, vendar obljubljajo v kratkem tudi druge države), s pomočjo funkcije »Explore« pa lahko vnesete iskano ključno besedo in vidite, kako se je trend iskanja spreminjal glede na čas in lokacijo. Tudi tukaj iskanje po lokaciji Slovenije žal še ni omogočeno. Priljubljena iskanja si lahko zdaj ogledate tudi v barvitem celozaslonskem formatu.

4. Google Think Insights

Google Think Insights predstavlja zelo uporabno orodje za podjetnike in strokovnjake različnih vej industrije. Tukaj lahko namreč najdejo študije primerov, nove ugotovitve in nasvete o tem, kako razvijati svoje podjetje, prav tako pa si lahko ogledajo tudi primere ustreznih projektov, po katerih se lahko zgledujejo. Google Think Insights ponuja tudi orodja za optimizacijo analitike in oglaševalskih akcij vaše spletne strani. Še posebej koristno zbirko iz nabora »How to« predstavlja “Make Your Website Work Across Different Platforms”.

5. Google Public Data Explorer

Google Public Data Explorer nudi Iskanje po zbirkah podatkov iz vsega sveta, vključno s Svetovno banko, OECD, Eurostatom in Statističnim uradom ZDA. Gre za izredno priročno orodje, saj lahko iskane podatke filtrirate s pomočjo kategorij, s čimer dobite grafe z osmi, ki jih želite. Google Public Data Explorer vam nato prikaže podatke v različnih grafih ali na zemljevidu.Čeprav v večini primerov podatkov za Slovenijo še ni, pa mi jih je uspelo najti (nič kaj navdušujoče) za časovni pregled brezposelnosti. **Še primer prikaza podatkov na zemljevidu.

6. Full Value of Mobile

Full Value of Mobile je uporaben kalkulator za podjetja, ki vam pomaga izračunati, koliko se vam pravzaprav splača imeti mobilno stran. Orodje vam pomaga analizirati, kako se obiskovalci obnašajo oz. reagirajo v različnih fazah nakupnega procesa oz. glede na različne vidike vaših poslovnih ciljev.

7. Get Your Business Online

Get Your Business Online je Googlova pobuda, da bi se čim več lokalnih podjetij pojavilo tudi na spletu. Gre za prizadevanje za povečanje lokalnega gospodarstva kot tudi za pomoč malim podjetjem pri njihovi rasti. Pobuda prav tako spodbuja ljudi, da bi našli na spletu druga podjetja – s končnim ciljem doseganja vseh lokalnih podjetij. Uporabnikom nudijo različne dogodke in izobraževanja, brezplačna storitev pa vključuje tudi gostovanje za dobo enega leta. Storitev je zaenkrat (na žalost) omejena le na ZDA.

8. Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools omogoča skrbnikom spletnih strani spremljanje zdravja in prometa spletnega mesta. Dodatna orodja vključujejo Structure Data Markup Helper.

9. Schemer

Schemer predstavlja neke vrste kombinacijo »To Do« liste in aplikacije za načrtovanje družabnih dogodkov. Povežete se prek Google+ računa, vnesete vaše želje in Schemer vam bo glede na vaše interese ponudili nekaj stvari, ki jih lahko počnete v radiju vašega območja. Schemer je odlično orodje za popotnike, ki želijo na svojih potovanjih videti čim več, pa tudi za domačine, ki se želijo zabavati in popestriti svoj vsakdan. Če želite, se lahko povežete tudi s prijatelji v vaših Google+ krogih in ugotovite, kdo se želi zabavati na enak način kot vi.Žal aplikacija na področju Slovenije uradno (še) ni podprta, kljub temu pa lahko najdemo nekatere predloge (predvsem tiste za razvajanje brbončic :)) tudi z našega območja.

10. Google Fonts

Google Fonts ponuja odprte spletne vire različnih fontov za vse, ki jih potrebujejo ali za zasebne ali komercialne namene. Zaenkrat je na voljo 629 različnih zbirk fontov. Fonte je mogoče filtrirati po debelini, naklonu, širini in pisavi. Google je tako s to potezo poskrbel za estetiko spletnih strani, dostopno vsakomur, ki jo je mogoče doseči na enostaven in popolnoma brezplačen način.

11. Google Developers

Google Developers ima pod svojim okriljem množico virov, namenjenih razvijalcem. Tukaj lahko najdemo orodja, kot so internationalizing different websites in live presentations of tutorials. Razvijalci se lahko tudi pridružijo skupinam na svojem lokalnem območju z namenom srečevanj in sodelovanja.

12. Dart

Dart je programski jezik, ki ga je Google razvil v upanju, da sčasoma nadomesti JavaScript kot jezik sodobnih spletnih aplikacij. Dart je izšel leta 2011 in je še vedno v razvojnih fazah. Dart je bil zasnovan s ciljem narediti kodiranje in sodelovanje enostavnejše, in sicer da bi bil dovolj preprost, da bi se ga lahko naučili celo razvijalci začetniki.

13. Google Keep

Aplikacija Google Keep, ki je bila uporabnikom predstavljena v začetku letošnjega leta, se poveže z vašim Google Drive-om. Povežete jo lahko z vsemi svojimi napravami, omogoča pa vam beleženje in memoriranje raznih zapiskov, glasovnih posnetkov, slik in seznamov … Gre za izredno uporabno aplikacijo, še posebej primerno za vse, ki potrebujejo osnovno beleženje, ko so na poti.

14. Google Sky

Google Sky omogoča raziskovanje vesolja in zvezdnih sistemov. V sodelovanju z NASO in z uporabo slik Hubblovega teleskopa je Google Sky eno izmed treh hčerinskih orodij Google Eartha – drugi dve sta Google Mars in Google Moon.

Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.
Še vedno tukaj?
Vprašanje? Zapišite ga v komentar spodaj, pa ga skupaj predebatiramo.

Dodaj odgovor