Leto 2015 je že v polnem zagonu, preden pa pozabimo na preteklo leto, si poglejmo, kaj smo se lani naučili. Za boljši začetek novega leta smo pripravili pregled desetih najbolj popularnih vsebin, ki smo jih v letu 2014 objavili na našem blogu. Pričakovano so vas najbolj zanimale infografike, ki smo jih pripravili na podlagi analize več kot 50 milijonov obiskov spletnih strani.
9 resnic o slovenskih spletnih uporabnikih
Andraž Štalec – 10. september 2014
Računalniki še vedno predstavljajo največji delež dostopov do spleta, največji delež v prihodkih spletnih trgovin ter dosegajo najboljšo stopnjo konverzije in največjo vključenost uporabnika na spletni strani. Analizirali smo slovenske spletne uporabnike in razkrili 9 resnic o njih.
Kako se na spletu vedemo na različnih napravah?
Peter Mesarec – 15. julij 2014
Pripravili smo novo infografiko in pogledali kako različni so si obiskovalci in njihovo obnašanje na spletnih straneh glede na to, kakšno napravo uporabljajo za dostopanje do spletnih strani. Oglejte si, koliko je obiskovalcev, ki dostopajo preko namiznih računalnikov, mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov. Preverili smo tudi, kako se vedejo na strani in, zelo pomembno, kako različne naprave vplivajo na nakupe.
Kaj mi oglaševanje na Facebooku lahko prinese?
Karmen Krumpestar – 30. julij 2014
Oglaševanje na Facebooku je namenjeno majhnim in velikim igralcem na trgu. Mnoga mala podjetja ne verjamejo, da so na Facebooku lahko konkurenčna velikim in se tovrstnega oglaševanja raje ne lotijo. Število uporabnikov Facebooka (še vedno) raste in priložnosti za uspeh je veliko. Potrebno je le izdelati strategijo nastopa na tem kanalu, določiti cilje, najti svojo nišno skupino, jim dati prava sporočila in jih potegniti na svojo stran. Včasih to ni enostavno in je potrebnega kar nekaj testiranja, so pa zato lahko uspehi izjemni.
Kako s spletno trgovino zaslužiti 1.000.000 €?
Andraž Štalec – 23. april 2014
Na promet spletne trgovine vplivajo trije glavni faktorji: relevanten obisk, stopnja konverzije in povprečna vrednost nakupa. Povečajte enega izmed njih in povečali boste prihodke. Povečajte vse tri in prvi milijon evrov prometa bo na dosegu roke. Poglejmo vsakega od treh faktorjev malce podrobneje.
Infografika – Spletni trendi 2013
Peter Mesarec – 15. april 2014
V podjetju Red Orbit smo že tretje leto zapored pripravili analizo spletnih trendov. Zajetih je bilo kar 86.145.345 obiskovalcev spletnih strani, ki so strani našli preko spletnih iskalnikov. Ugotovili smo, da je Google še vedno vodilni med spletnimi iskalniki, saj na spletne strani v povprečju privabi kar 93 % obiskovalcev.
Ste na Facebooku že opazili kaj novega?
Tanja Knez – 13. avgust 2014
Pred približno devetimi meseci je Facebook uvedel nova pravila igre za oglase, ki se prikazujejo v News feedu, o čemer sem predhodno pisala v blogu z naslovom Prihajajo novi Facebook oglasi. V času, ki je potreben za rojstvo otroka, pa je Facebook uspel spraviti na svet novo spremembo. Tokrat nas je presenetil z novimi RHS (right-hand side) oglasi oziroma po domače povedano z oglasi, ki se prikazujejo na desni strani Facebooka.
Analiza: Katero orodje najbolj natančno napove število obiskovalcev iz iskalnikov?
Peter Mesarec – 3. april 2014
Opravili smo statistično analizo, katero izmed orodij za napovedovanje števila obiskovalcev na spletni strani deluje najbolje. Primerjali smo podatke iz Google Keyword plannerja, Google Webmaster orodij in Google Analytics in zmagal je …
Prodajajte na spletu kot branjevka na tržnici
Peter Mesarec – 18. avgust 2014
Katera marketinška znanja na tržnici uporabljajo že desetletja in zakaj so še danes uporabna na spletu?
Spletni iskalnik kot učinkovito branding orodje
Katja Kosec – 23. julij 2014
Zakup »prodajnih« ključnih besed predstavlja temeljno obliko prisotnosti na spletu, vendar ob predpostavki, da so oglasi na iskalniku pomembni le v zadnjem koraku nakupnega procesa, pri generiranju konverzij oz. nakupov. Le peščica oglaševalcev se zaveda, da je oglaševanje v iskalnem omrežju lahko odlična priložnost tudi za iskanje novih poslovnih priložnosti in grajenje identitete blagovnih znamk.
Najpomembnejši digitalni prodajni kanali
Andraž Štalec – 14. maj 2014
Ste že slišali za Google AdWords, Facebook, email marketing, YouTube, Pinterest in Twitter? Kaj pa za Foursquare, Instagram in optimizacijo spletnih strani? Vsak mesec se pojavi nekaj novih digitalnih kanalov. Vsi so pomembni za digitalni marketing (vsaj tako pravijo), dejstvo pa je, da vsak od njih na kupca vpliva na svoj način. Danes si bomo pogledali, kateri izmed digitalnih kanalov so najpomembnejši v fazi nakupa.