“Fly me to the moon”, je šef zapel na Facebooku, ko smo izvedeli, da je naš projekt z Adrio Airways v finalu. Ni ne prvič, da smo v finalu in ne prvič, da smo dobili nagrado (recimo Digiday Retail Awards). Lahko pa priznamo, da je nekako manjkala kakšna nagrada iz velikih slovenskih konferenc. Seveda smo najbolj veseli, ko nas pohvalijo naročniki, ampak vsake toliko je lepo slišati, da smo najboljši tudi iz drugih, strokovnih slovenskih (in tudi tujih) ust.
In je prišel. 16 SEMPLov je šlo mimo, preden smo med kategorijami našli tisto tapravo, tisto v katero mi pašemo kot sliva v slivov knedl. Najboljša uporaba podatkov oziroma originalno Best use of data or research initiative je kategorija, v kateri lahko pokažemo, da je optimizacija oglaševalskih kampanj resnično naša učinkovita primerjalna prednost, ne le postavka v ponudbi. Skupaj z Adrio Airways že dolgo premetavamo podatke in med njimi iščemo tiste, ki nam ki nam pomagajo, da smo še bolj učinkoviti, še bolj osebni in še bolj CDJ-jevski. V prijavljenem delu smo zbrali 10.000.000 podatkovnih točk in na podlagi njih izvajali t.i. remarketing oglaševanje. Ampak vse težko opišemo, zato si raje oglejte spodnji video, ki je del naše prijave, mi pa proslavljamo naprej.
Dobro delate.
Bravo! 🙂