Izbrali ste primerne ključne besede, optimizirali spletno stran, napisali učinkovita reklamna sporočila, ki na vašo spletno stran prinesejo na tisoče obiskovalcev, vendar ob pogledu na statistiko spletne strani ugotovite, da 91 % obiskovalcev vašo stran zapusti takoj, ko vidijo vstopno stran.
To pomeni, da 91 % obiskovalcev, ki pridejo na vašo spletno stran, hitro ugotovi, da stran za njih ni primerna, in jo zaradi tega takoj zapusti.
Zaradi tako visokega deleža odbojev je čas, da optimizirate svoje vhodne strani in tako zadržite obiskovalce dlje na vaši strani. Kaj morate spremeniti?
Eden ob prvih in primitivnejših načinov za privabljanje kupcev, da ostanejo na strani in si ogledajo vaše produkte oz. storitve, je lovljenje pozornosti obiskovalca s privlačnimi naslovi.
Zadnje raziskave kažejo, da se uporabniki v prvih 8 sekundah odločijo ali bodo ostali na strani ali jo bodo zapustili. In prav naslovi so eden glavnih delov strani, ki jih obiskovalci v tem času pregledajo.
Zaradi tega so naslovi eden ključnih delov spletne strani. Pisanje naslovov, ki privabijo obiskovalca, je zato eden najpomembnejših delov optimizacije vhodne strani.
Tukaj je pet nasvetov za pisanje naslovov, ki bodo spodbudili obiskovalca k dejanjem:
Čimbolj na začetek naslova vključite ključne besede, na katerih oglašujete v spletnih iskalnikih. Ko obiskovalec klikne na oglasno sporočilo in pride na vašo spletno stran, je ponavadi rahlo nervozen.
Obiskovalci vedo, kaj iščejo, ter upajo, da bodo to našli na vaši spletni strani, vendar so vseeno malo skeptični. In imajo dober razlog, da so: na spletu je ogromno strani, ki ne izpolnjujejo pričakovanj obiskovalcev.
S tem ko postavite v naslov ključno besedo, boste obiskovalcu dali v trenutku vedeti, da je na pravi strani. Obiskovalec se bo zato sprostil in se lažje posvetil sprejemanju novih vsebin strani.
Povprečen Slovenec je oblegan s tisoči reklamnih sporočil vsak dan in zato so naši možgani razvili filter, ki večino teh sporočil blokira.
Včasih je najboljši način, da se izognete temu filtru, da ne zvenite kot reklama. Namesto da delujete kot nadležen prodajalec, poizkusite delovati kot prijatelj, ki jim ponuja vredno informacijo.
Na primer namesto:
Nova krema za kožo, ki bo odpravila vaše gubice!
poizkusite:
5 načinov, kako odpravite gubice v 30 dneh.
Namesto da naštevate trdna dejstva o vašem produktu ali storitvi, raje razmislite o problemih, ki jih vaš produkt oz. storitev odpravlja.
Namesto:
Elektronski predal z 2 GB prostora
uporabite raje:
Nikoli več ne izgubite elektronske pošte.
Ko se naše oči hitro premikajo po spletni strani in iščejo nekaj določenega, zelo radi ignoriramo tekste, ki izgledajo tako, kot da nam bodo vzeli preveč časa za branje.
Zato naredite naslove čimbolj preproste in direktne.
Namesto da uporabljate komplicirane strokovne izraze, ki jih ne razume večina uporabnikov, uporabljajte raje razumljive vsakdanje besede.
Na primer namesto:
Razvoj integriranih servisnih aplikacij za analizo multifunkcionalnosti strežnih sistemov
poizkusite:
5 načinov za testiranje strežnega sistema.
Podnaslovi so način, da obiskovalcu hitro ponudite dodatne informacije o produktu. Podobno kot naslovi so podnaslovi del vsebine spletne strani, ki ga uporabniki pogosto preberejo.
Recimo, da se ukvarjate z elektronsko prodajo in da je vhodna stran specializirana za točno določen produkt, ki se pojavlja tudi v naslovu strani. Podnaslov, ki ponuja obiskovalcu hiter pregled prednosti produkta, lahko prihrani uporabniku težave z iskanjem teh lastnosti v opisu produkta.
Namesto:
Skoba™ torbe za notesnike
poizkusite:
Skoba™ torbe za notesnike
Patentirana zaščitna pena za vaš notesnik z antišok in vodoodporno membrano.
Poizkusite s testiranjem različnih naslovov in tako ugotovite, kateri naslov ima najboljšo statistiko privabljanja obiskovalcev. Postavite dve različni vhodni strani za isti produkt oz. storitev in naključno pošiljajte obiskovalce na eno od teh dveh strani. Nato lahko primerjate rezultate števila odbojev za vsako stran.