X

5 lekcij življenja v digitalni agenciji

V osmih mesecih, kolikor dolgo že potujem v vesolju digitalnega marketinga, sem šla skozi vse embrionalne faze vodje projektov in spoznala 5 temeljnih lekcij, ki so nujne za preživetje v Red Orbitu.

1.    Željan si novega znanja.

Nihče se ni rodil pameten in Redorbitovci se s tem nedvomno strinjamo. Ko sem prvič prikolovratila po stopnicah do prijazno urejene dnevne sobe v prostorih Red Orbita, s polno bisago optimizma in samozavesti, sem v petih minutah na internem projektnem sestanku spoznala, da o internetu in marketingu nimam pojma.

Precej klavrno spoznanje za nekoga, ki je najlepša leta svoje mladosti preživel na internetu, se s plemenitimi nameni udeleževal marketinških dogodkov in skrbno heštegal dogajanje prek družbenih medijev, misleč, da šteka sceno. Z učenjem, predvsem iz napak, sem počasi začela risati nove mentalne zemljevide in usvajati svet digitalnega marketinga.

Življenje v Red Orbitu predstavlja nenehno izpopolnjevanje, branje, študiranje, testiranje in eksperimentiranje. Še sreča, da sem že toliko časa v formalnem izobraževalnem procesu, da je učenje zame v resnici eno samo srčno veselje.

Poleg preverjanja znanja v obliki certifikatov prebiramo knjige, sledimo blogom, utripu družbenih medijev, novostim, se udeležujemo in sodelujemo na konferencah in dogodkih ter si vsak petek privoščimo interno izobraževanje, z namenom, da razvijamo strategije svojih naročnikov.     

Whiteboard Friday

 

Enkrat tedensko imamo Red Orbit interno izobraževanje, z namenom, da razvijamo strategije naših naročnikov. 

2.    Rad imaš izzive.

V nekaj dneh napolniti dvorano s 400 sedeži na konferenci inOrbit? Mala malica. Ustvariti nekaj, kar premika meje digitalnega marketinga? Challenge accepted. Iskrice v očeh dobimo pri ustvarjanju popolnoma novih projektov z naročniki. Takšnih, ki jih še ni na tem delu digitalnega vesolja.

Naročnikom prisluhnemo in svetujemo ter jim pomagamo dosegati poslovne cilje, predvsem pa se trudimo najti odgovore na vsa vprašanja. Ko smo že pri težkih vprašanjih, ki te lahko zadenejo na razgovoru: piva ne pijem na eks, raje ga srkam počasi in z užitkom.  

3.    Rad dobro ješ.

Priznam, s tem sem imela najmanj težav. Rada dobro jem, odkar vem zase (kdo bi si mislil, ha?), zato se veselim dobrot ob osebnih jubilejih članov in članic ekipe, četrtkovih skupnih zajtrkov kar tako, eksotičnih priboljškov s potovanj ali naključnih ledenih presenečenj v obliki Planice v zamrzovalniku hladilnika.

Slišim, da se bliža nov vročinski val. Slišim tudi, da zamrzovalnik trenutno precej sameva. Da, to je bil namig. Zakaj vprašate? Hrana osrečuje – in mi smo radi srečni. 

Četrtkov zajtrk

Jutra na Red Orbitu pogosto spremlja okusen zajtrk. 

4.    Rad piješ pivo.

Četudi večji del ekipe Red Orbita krojijo dekleta, je pivo nedvomno pijača številka 1. Iz prostočasne častilke vinske kapljice sem se tako tudi jaz v zadnjih mesecih prelevila v pivoljubko in ugotovila, da petkovo pivo blagodejno vpliva na telo in duha. Prijazen opomnik: če punca pije pivo, je za obdržat. #sampravm

5.    Rad imaš življenje.

Verjamemo tudi v življenje onkraj internetov. Če mi življenje v agencijah ni nikoli preveč dišalo zaradi pretencioznosti, ki po privzetih življenjskih nastavitvah ni v sozvočju z mojimi ruralnimi predispozicijami, sem v Red Orbitu našla prijazne, odprte in tople ljudi. Takšne, s katerimi gre človek rade volje na pivo tudi, ko druženja ne narekuje delovnik.

Tako sopihamo in premagujemo ovire na Oviratlonu, grizemo kolena na poti na Šmarno goro in se bratimo samo zato, ker nam je fajn.

Na Šmarni gori

Planinsko-pivska sekcija Red Orbit se večkrat odpravi na izlet na Šmarno goro. 

Joj, čisto mi je ušlo. Radi imamo tudi ročni nogomet. Si za eno partijo? 

Oznake: agencijadigitalni marketingizzivznanje