Naša ekipa je v letu 2015 pošteno zavihala rokave in celo leto pridno udrihala po tipkovnicah. Rezultat? 67 objavljenih prispevkov na blogu, spisanih izpod rok 17 Red Orbit data driven geekov. Pred vami je lestvica 10 najbolj branih v preteklem letu, preverite, če ste katerega izmed njih spregledali. Prijetno branje!
Ob koncu lanskega leta smo pripravili pregled e-commerce trendov v letu 2015. Pod drobnogled smo vzeli več kot 10 milijonov e-commerce sej. Naše ugotovitve? Nekatere pričakovane, spet druge zelo presenetljive.
Analizirali smo sezonske trende v 7 različnih panogah, pogledali kako se spreminja čas preživet na spletni strani, koliko podstrani si ogledajo uporabniki in kakšne tržne deleže imajo spletni iskalniki. Vse skupaj smo zapakirali v lično infografiko.
Spomladi smo končno tudi v Sloveniji dobili opcijo lokacijskega targetiranja uporabnikov v Google AdWords in na Facebooku. Kaj nam te spremembe sploh prinašajo in kako jih lahko uporabimo v oglaševalskih kampanjah?
Spletni trgovci, ki izgubljajo svoj prodajni potencial zaradi nedokončanih nakupov, lahko zelo učinkovito ponovno nagovarjajo uporabnike z e-mail remarketingom. Zbrali in pregledali smo 10 odličnih primerov t. i. »e-mailov zapuščenih košaric«.
InOrbit 2015 je bila s 300 udeleženci in 13 predavatelji ena največjih Inbound Marketing konferenc v regiji. InOrbit 2016 bo še boljši in še večji: 2 dni, 16 top mednarodnih predavateljev in 600 udeležencev.
Glede na to, kako pomemben del digitalnega marketinga danes predstavljajo socialna omrežja, je pametno, da jih v polni meri izkoristimo. Kako lahko z vpeljavo preprostih navad bolj učinkovito nastopamo na socialnih omrežjih?
Za razumevanje tega, kako uporabniki pridejo na spletno stran in kaj tam počnejo, je izjemnega pomena t. i. odločevalski proces potrošnika. Kako lahko s CDJ optimiziramo spletni marketing in spletno oglaševanje?
Katere so osnovne metrike, ki zagotavljajo osnovno delovanje Google Analyticsa in pravilno zbiranje podatkov? Preverite 7 nastavitev, na katere morate biti pozorni pri nastavljanju svojega Google Analytics računa.
Povprečen uporabnik interneta je v enem mesecu izpostavljen več kot 1700 slikovnim oglasom. Zato ni presenetljivo, da ostaja velik delež oglasov na spletu spregledan. Kaj lahko naredite, vaši oglasi ne bodo ostali neopaženi?