ŠTUDIJA PRIMERA

Z optimizacijo Google oglaševanja do vrhunskih rezultatov

Prevzeli smo upravljanje oglaševalskega računa, ki že dlje časa ni bil optimiziran. Podjetje deluje predvsem v B2B segmentu, a obenem nagovarja tudi končne stranke. S premišljenimi prilagoditvami in strateškimi spremembami smo v samo treh tednih povečali prihodek iz oglaševanja za kar 240 %.

33 % višji CTR oglasov
68 % več klikov na oglase
73 % več uporabnikov na spletni strani
60 % več transakcij

%
241
višji prihodki
Predstavitev izziva

Neučinkovito oglaševanje na Googlu

Pred prevzemom oglaševanja naročnik ni bil zadovoljen z rezultati. Čeprav so bile kampanje vzpostavljene na Googlu, se jih že dolgo ni nihče aktivno optimiziral. Posledično se je število klikov postopoma zmanjševalo, medtem ko so stroški oglaševanja naraščali.

Opustitev oglaševanja ni bila možnost, saj je prinašalo pomemben del prihodkov, vendar je neučinkovito upravljanje povzročilo, da so stroški že nevarno dosegali dobiček – in grozilo je, da ga celo presežejo.

Naročnik se je zavedal pomena dobrega digitalnega oglaševanja in bil pripravljen zvišati proračun, a le pod pogojem, da se izboljša stopnja konverzij in posledično tudi povečajo prihodki.

Strategija

Napredna optimizacija oglaševalskih kampanj

Oglaševanje na Googlu je veliko več kot izbira ključnih besed in pisanje privlačnega oglasnega sporočila. Zato smo se najprej lotili podrobne analize oglaševalskega računa.

Ugotovili smo naslednje izzive, ki so bili hkrati velike priložnosti za našo strategijo:

  • Tehnične nastavitve: oglaševalski račun ni vseboval nobene konverzije, hkrati pa so nekatere kampanje kot bidding strategijo uporabljale tip konverzije “max conversion” oz. maksimalno št. konverzij, kar seveda ni bilo učinkovito.
  • Struktura računa: ogromno število oglasnih skupin znotraj kampanj, ki so posledično pomenile premajhen budget za pokrivanje vsega in izpostavitve glavnih področij.
  • Ključne besede: v oglaševalskem računu so se skrivale nerelevantne ključne besede, saj je večina ključnih besed imela izbran “širok” način ujemanja (broad match type), kar je lahko precej potratno, kadar se aktivno ne ukvarjamo z oglaševalskim računom ali imamo majhen budget.
  • Neaktualni oglasi: v oglaševalskem računu smo našli precej starih oglasov, ki so vodili na pristajalne strani, ki niso več bile aktualne, nekatere so celo rezultirale v 404 napaki.

Na podlagi tega smo se odločili za celostni pristop in v prvem koraku ureditev oglaševalskega računa, v drugem pa optimizacijo oglasov samih.

Rešitev

Celostna prenova Google oglaševalskega računa

Uredili smo vse štiri elemente, ki smo jih skozi analizo prepoznali kot težavne.

Tehnične nastavitve: S pomočjo kode smo implementirali konverzije direktno na spletni strani in s tem omogočili aktivno beleženje konverzij, poročanje podatkov Googlu in s tem učinkovito uporabo bidding strategije nastavljene na maksimalno število konverzij.

Struktura računa: Postavili smo novo kampanjo, ki je s svojim lastnim budgetom pokrivala le glavna področja. S tem smo zagotovili čim večje število prikazov za te produkte. Dodatno smo tudi vse brandirane ključne besede ločili najprej v lastne oglasne skupine in nato še v lastno kampanjo, saj te večinoma dosegajo boljše rezultate in nižje cene na klik (CPC).

Ključne besede: Natančno smo uredili ključne besede –zaradi omejenega budgeta smo večino spremenili v »phrase match« ali »exact match« ujemanje. Odstranili smo tudi ključne besede za produkte, ki jih ni bilo več v ponudbi. Brandirane ključne besede naročnika in produktov pa smo ločili v lastne kampanje.

Neaktivni oglasi: Pripravili smo nove predloge oglasov, ki smo jih spisali glede na zakupljene ključne besede, za promocijo želenih produktov in storitev. Pri tem tipu oglasov Googlu zagotovimo do 15 različnih naslovov, do 4 opise, ki jih ta nato kar najbolj optimizira za dosego želenega rezultata.

Rezultati

241 % višji prihodki

Z optimizacijo oglasov smo CTR izboljšali za 33 %, kar je ob povečanju proračuna prineslo 68 % več klikov (+2200).

Analitika je pokazala 73 % več obiskovalcev, ki so opravili 60 % več transakcij, kar je vodilo do 241 % višjega prihodka v primerjavi s prejšnjim obdobjem.

V primerjavi z obdobjem pred tem je bil budget sicer 63 % višji, kar seveda vpliva na rezultate. Zato smo rezultate primerjali še z rezultati v lanskem obdobju, saj je bilo v letošnjem obdobju v oglaševanje vloženih le 11 % več kot v lanskem, na stran smo pripeljali 44 % več uporabnikov, ti pa so opravili 155 % več transakcij, kar je za našega partnerja pomenilo 152 % višji prihodek.

CTR oglasov

+33 %

Število transakcij

+60 %

Število klikov na oglase

+68 %

Število uporabnikov na strani

+73 %

Urška Zakotnik

Strokovno znanje na področju digitalnega svetovanja in marketinških strategij je bilo za naše projekte neprecenljivo. Od samega začetka so pokazali razumevanje naših ciljev in ciljne skupine ter pripravili prilagojene kampanje, ki so prinesle oprijemljive rezultate.

Marjan Suhi

V sodelovanju z Red Orbitom že več let uspešno seznanjamo potencialne kandidate o možnostih sodelovanja s Slovensko vojsko. Z rezultati oglaševalskih akcij smo izredno zadovoljni.

Maruša Najger

S spletno analitiko so naše aktivnosti postale skrbno načrtovane in učinkovitejše.

Teja Krašovec

Ekipi Red Orbit popolnoma zaupamo upravljanje naših Google Ads kampanj.

Glavni poudarki

Majhni koraki za velike premike

Kako smo torej v zgolj treh tednih dosegli tako velike spremembe? Zavedati se moramo, da ko so enkrat kampanje postavljene, tu ni konec dela, ampak je treba na njih aktivno delati, če želimo doseči optimalne rezultate. Hkrati je treba dobro urediti tehnične nastavitve oglaševalskega računa, strateško postaviti strukturo in premišljeno izbrati ključne besede.

Izkoristite moč digitalnega oglaševanja!

Pridobite več strank, povečajte konverzije in optimizirajte svoj oglaševalski proračun z učinkovitimi strategijami.

Kontakt

Pogovorimo se o vaših projektih

Pri nas smo veseli vsakega obiska. Če potrebujete našo pomoč ali nasvet, ste še posebej dobrodošli. Stopite v stik z nami za prijeten klepet ob kavi. Ob tej priložnosti se lahko pogovorimo o možnostih sodelovanja in vaših potrebah.