Kako smo ceno prenosa aplikacije znižali za skoraj polovico?
Ob lansiranju mobilne aplikacije je Bolha.com digitalnemu oglaševanju namenila ključno vlogo. Ena izmed glavnih aktivnosti je bilo ciljano spodbujanje prenosov aplikacije prek namenskih kampanj na Facebooku in Instagramu. Z natančno optimizacijo smo strošek prenosa Android aplikacije znižali s 1,01 € na 0,55 €, kar je znatno izboljšalo učinkovitost kampanje.

Testiranje in prilagajanje
Po začetni analizi smo ugotovili, da gre pri ti aplikaciji za nov in drugačen produkt na slovenskem tržišču, težko je bilo torej predvideti reakcijo uporabnikov, hkrati pa se je ta zaradi narave oglaševanja, spreminjala s časom. Od začetnih entuziastov smo sčasoma z oglasi lovili skeptike.
To nas je pripeljalo do tega, da bo naša taktika sledila spreminjajočim se uporabnikom. Strateško testiranje smo zasnovali na Facebooku najprej z avtomatizacijo in targetiranimi oglasi, kjer je bil načrt preizkušati tako različne oglaševalske taktike kot tudi kreative.
Cilj testiranja je bil jasen. Globalni trend višanja cen na prenos aplikacije s časom obrniti sebi v prid in ceno zmanjšati.

Avtomatizacija in targetirani oglasi na Facebooku
V začetku smo oglase prilagodili različnim ciljnim skupinam uporabnikom, ki smo jih targetirali glede na demografske in interesne podatke, prikazovali pa smo jim specifične slike. Prenosi so se dogajali, začetna cena na prenos pa je znašala 1,01 € za Android in 1,91 € za iOS.
V drugem koraku smo testirali avtomatizirane oglase za prenos aplikacije, kjer Meti zagotovimo različne kreative, različne naslove in različne tekste, ki jih nato obrača in testira glede na različne uporabnike ter zagotovi najnižjo ceno. Tu je bil CPI (cost per instal) višji.
Z naročnikom smo testirali različne formate in tudi različne kreativne zasnove, a rezultati so bili precej nepredvidljivi in zelo volatilni. Oglasi, ki so na koncu izmed vseh delovali najbolje, so bili:
- Goli produktni oglasi in ne lepe, dodelane lifestyle kreative.
- Carousel oglasi, kjer Facebooku prepustimo avtomatsko pozicioniranje kartic glede na zanimanje (in klike) uporabnikov.
- Oglasi, ki so sezonsko relevantni in ponujajo, kar uporabniki v tistem obdobju raziskujejo.
50 % nižja cena za prenos aplikacije od začetne
Oglasi v zadnji kampanji so dosegali povprečno ceno 0,55 € na prenos za Android in 1,48 € za iOS aplikacijo. Kar je skoraj 50 % manj od začetne cene 1,01 € za Android in 1,91 € za iOS.
Najcenejši tematski oglasi pri Androidu pa so prinašali prenose celo po ceni 0,36 € na prenos, pri iOSu pa že za 0,74 €. Kar je celo za 280 % nižja cena od začetne pri Androidu in 260 € pri iOSu.
280 % nižja od začetne
260 % nižja od začetne


Urška Zakotnik
Strokovno znanje na področju digitalnega svetovanja in marketinških strategij je bilo za naše projekte neprecenljivo. Od samega začetka so pokazali razumevanje naših ciljev in ciljne skupine ter pripravili prilagojene kampanje, ki so prinesle oprijemljive rezultate.

Marjan Suhi
V sodelovanju z Red Orbitom že več let uspešno seznanjamo potencialne kandidate o možnostih sodelovanja s Slovensko vojsko. Z rezultati oglaševalskih akcij smo izredno zadovoljni.

Maruša Najger
S spletno analitiko so naše aktivnosti postale skrbno načrtovane in učinkovitejše.

Teja Krašovec
Ekipi Red Orbit popolnoma zaupamo upravljanje naših Google Ads kampanj.


5 nasvetov za uspešno kampanjo
1. Bodite relevantni in oglašujte sezonske stvari oz. tiste, ki jih uporabniki kupujejo in to jasno komunicirajte s sliko in oglasom.
2. Pustite sistemu, da se nauči, kar je sicer odvisno od budgeta in števila oglasov, a v večini primerov smo potrebovali nekje 1-2 tedna, da se Facebook naučil, kdo so uporabniki, ki konvertirajo.
3. Izkoristite avtomatske pozicije kartic v carouselu, saj so uporabnikom pogosto všeč druge kartice kot pa nam.
4. Testirajte, saj kar je delovalo enkrat, ni rečeno, da še bo kdaj. Oziroma, kar ni delovalo, ni rečeno, da ne bo nikdar več.
5. Zagotovite budget, ki bo v 7 dneh pripeljal dovolj konverzij, da se bo Meta naučila, kdo konvertira, posledično pa bodo oglasi hitreje začeli bolje delovati.
Želite celostno, premišljeno in jasno oglaševalsko strategijo?

Pogovorimo se o vaših projektih
Pri nas smo veseli vsakega obiska. Če potrebujete našo pomoč ali nasvet, ste še posebej dobrodošli. Stopite v stik z nami za prijeten klepet ob kavi. Ob tej priložnosti se lahko pogovorimo o možnostih sodelovanja in vaših potrebah.