ŠTUDIJA PRIMERA

SEO na ameriškem tržišču

Google je globalen, enako velja za SEO – pravila igre ostajajo ista ne glede na trg. A konkurenca? Ta je močno odvisna od velikosti trga, pri čemer velja ameriški trg za enega najzahtevnejših. Prav tja meri slovensko podjetje Lupit Pole. Po temeljiti analizi smo oblikovali in izvedli strategijo, ki je prinesla izjemne rezultate.

425 % večji organski obisk
363 % več organskih prikazov

%
425
več klikov
Predstavitev izziva

Preboj na ameriškem tržišču

Lupit Pole so slovensko podjetje, ki izdelujejo vrhunske pripomočke za ples ob drogu, ob katerih plešejo umetnice (in umetniki) po celem svetu. Njihov primarni trg je ZDA, tam pa je konkurenca zelo močna in preboj v sam vrh Googla še precej težji kot v Sloveniji.

Dodatni izziv sta predstavljali dve omejitvi – tehničnega SEO nismo mogli prilagajati, off-site SEO pa je bil zaradi visokih stroškov na ameriškem trgu zunaj dosegljivega proračuna.

Poleg tega so cene oglaševanja v ZDA bistveno višje, kar je pomenilo, da je bilo ključno čim bolj povečati organski promet. Prav tu je SEO odigral osrednjo vlogo.

Strategija

Poučne vsebine

Najprej smo analizirali specifike ameriškega trga in preverili organske priložnosti. Velika prednost širokega trga je obsežen volumen iskanj, ki vključuje številne dolgorepe ključne besede z visoko iskalno vrednostjo.

Poglobljena analiza spletne strani je pokazala, da Lupit Pole že dlje časa ustvarja zanimive in poučne vsebine o “pole dancingu”, vendar te niso dosegle širšega občinstva. Večinoma so bile vidne le uporabnikom, ki so jih našli neposredno prek spletne strani, kar je omejevalo njihov organski doseg.

Podrobna SEO analiza je razkrila velik neizkoriščen potencial bloga – priložnost za ustvarjanje novih, ciljno usmerjenih vsebin, ki so pogosto iskane in bi lahko na spletno stran pripeljale nove obiskovalce. Hkrati pa je postalo jasno, da obstoječi blogi, kljub kakovostni vsebini, niso bili optimalno SEO urejeni.

Izziv smo zato naslovili iz dveh smeri: z rednim ustvarjanjem novih vsebin ter SEO optimizacijo že obstoječih blogov.

Rešitev

Celostna vsebinska SEO strategija

Začeli smo s pregledom celotnega bloga, pri čemer smo z orodji, kot sta Semrush in Ahrefs, ter dolgoletnimi izkušnjami identificirali tiste vsebine, ki imajo potencial za pridobivanje največ organskega prometa.

Izbran blog smo nato podrobno pregledali in ga tako tehnično kot vsebinsko optimizirali. Če so izbrane primerne ključne besede, vsebina dobro optimizirana in ostale spremembe pravilno implementirane, potem je napredek bloga na iskalnikih hiter, kar tudi prikazuje graf števila in pozicij ključnih besed pri strani.

Rumena puščica označuje čas objave optimiziranega bloga. Lupt Pole je v obdobju pol leta po optimizaciji pridobil kar 138 novih ključnih besed, že obstoječim ključnim besedam pa se je pozicija na Googlu zvišala za povprečno kar 23 mest. Njihov blog je celo postal drugi najbolj obiskan URL na celotni Lupit pole spletni strani.

Prav toliko, kot optimizacija že obstoječih vsebin, pa je pomembna tudi produkcija novih vsebin, saj tako širimo nabor novih ključnih besed na Googlu. Tudi v tem primeru smo naredili pregled trga in identificirali iskane tematike, vprašanja in pogosta iskanja na Googlu, ter iskalni namen posameznih ključnih besed.

Rezultati

425 % večji organski obisk

Izkazalo se je, da je strateški pristop k večanju organskega prometa na blogu z optimizacijo starih blogov in pisanjem novih zmagovalna kombinacija. Brez večjih tehničnih sprememb na spletni strani in brez implementacije povratnih povezav (»backlinkov«), smo samo z on-site optimizacijo bloga v zelo kratkem času uspeli narediti izjemne premike.

Kliki na organske rezultate

+425 %

Prikazi organskih rezultatov

+363 %

Urška Zakotnik

Strokovno znanje na področju digitalnega svetovanja in marketinških strategij je bilo za naše projekte neprecenljivo. Od samega začetka so pokazali razumevanje naših ciljev in ciljne skupine ter pripravili prilagojene kampanje, ki so prinesle oprijemljive rezultate.

Marjan Suhi

V sodelovanju z Red Orbitom že več let uspešno seznanjamo potencialne kandidate o možnostih sodelovanja s Slovensko vojsko. Z rezultati oglaševalskih akcij smo izredno zadovoljni.

Maruša Najger

S spletno analitiko so naše aktivnosti postale skrbno načrtovane in učinkovitejše.

Teja Krašovec

Ekipi Red Orbit popolnoma zaupamo upravljanje naših Google Ads kampanj.

Glavni poudarki

Moč kakovostnih vsebin

Kar je resnično karakteriziralo vsebine objavljene na blogu Lupit Pole, je bila njihova kakovost. Bile so napisane s strani strokovnjakov, zelo nišno usmerjene in vsebinsko zanimive za ciljno publiko.

Vendar dobra vsebina, če ni optimizirana, enostavno ne doseže svoje publike. Dobra vsebina, ki pa je SEO optimizirana, pa hitro pridobi veljavo in služi temu, zaradi česar je bila narejena – da na stran pripelje organske obiskovalce.

Preverite

Kako vam lahko pomagamo?

Kontakt

Pogovorimo se o vaših projektih

Pri nas smo veseli vsakega obiska. Če potrebujete našo pomoč ali nasvet, ste še posebej dobrodošli. Stopite v stik z nami za prijeten klepet ob kavi. Ob tej priložnosti se lahko pogovorimo o možnostih sodelovanja in vaših potrebah.