ŠTUDIJA PRIMERA

Moč segmentirane e-mail avtomatizacije

Naše partnerstvo z Agencijo Oskar traja že več kot 15 let in vsa ta leta skupaj odkrivamo nove priložnosti za rast in razvoj. Eden izmed neizkoriščenih potencialov se je skrival v e-mail marketingu. Imajo bazo zvestih uporabnikov, ki pa ni izkoriščena do svojega potenciala. Lotili smo se segmentacije in avtomatizacije. Projekt, ki se je začel kot test, se uspešno nadaljuje že več let.

100 % višji open rate 
707 % višji click rate

%
1300
ROI
Predstavitev izziva

Nesegmentirana baza

Agencija Oskar ima veliko bazo potencialnih, enkratnih in povratnih popotnikov. Hkrati pa ponuja zelo raznolike storitve – celoten svet, destinacije blizu in daleč, kratke izlete in dolga potovanja.

Zaradi nesegmentirane baze so zelo raznoliko publiko, z zelo razvejanimi interesi, nagovarjali z isto vsebino. Ne da bi vedeli, kaj kdo od njih v resnici išče ali potrebuje.

To je pripeljalo do nezadovoljnih uporabnikov, ki so počasi izgubljali interes do generičnih e-mailov in vsebin, ki jih pravzaprav niso zanimale, kar se je začelo odražati tudi v padajočih odpiranjih e-mailov (open rate), zmanjšanemu številu klikov (CTR) in nižje prodaje iz tega naslova.

Hkrati pa se je s tem zanemarjal tudi odličen kanal, ki ga vsako podjetje nujno potrebuje za hiter doseg in obveščanje zvestih uporabnikov, predstavljanje novosti in ohranjanje zavedanja o znamki.

Email strategija

Segmentacija in avtomatizacija

Skozi poglobljeno analizo in s pomočjo dolgoletnih izkušenj smo se odločili, da naročnikom e-novic Agencije Oskar ponudimo možnost sooblikovanja e-mail marketinških sporočil, ki jih prejemajo.

Tako smo želeli poskrbeti, da uporabniki dobijo točno tisto, kar jih najbolj zanima. Uporabniki bodo na ta način bolj zadovoljni s prejetimi vsebinami, posledično pa bo to pripeljalo do višjega odpiranja personaliziranih in splošnih e-mailov, več klikov in posledično tudi do višje prodaje. Segmentacija pa bo uporabna tudi v drugih oblikah marketinga (oglaševanje, neposredna prodaja).

Osnovni cilj kampanje je bil segmentirati bazo in preko te segmentacije ugotoviti, kam si uporabniki najbolj želijo potovati – oziroma z drugimi besedami, katere so tiste storitve, ki imajo pri posameznikih največ možnosti, da jih spremenijo v kupce. Dvigniti smo želeli tudi prepoznavnost in vzbuditi željo po potovanjih v oddaljene destinacije.

Med marketinškimi cilji so bili seveda tudi želja po izboljšanju stopnje odpiranja e-mailov in števila klikov na povezave znotraj posameznega e-maila, kar je bil tako predpogoj za uspešno segmentacijo.

Rešitev

Postavitev kompleksne sekvence

Začetna analiza predhodnih e-mail marketing kampanj nam je dala vpogled v to, kaj uporabniki poznajo, pričakujejo in imajo radi. Tako smo sicer spremenili način pošiljanja e-mailov, ampak obdržali Oskarjev prepoznavni slog pisanja in osnovno obliko sporočil.

Pripravili smo avtomatizirano e-mail sekvenco, ki uporabnike segmentira glede na njihovo interakcijo s sporočili. Glede na to, ali so jih odprli ali ne, ter glede na to, ali so kliknili na katero od povezav ali ne, smo uporabnike segmentirali v šest ločenih sekvenc in še nekaj dodatnih e-mailov.

Na podlagi izkazanega interesa so tako prejemali prilagojena e-poštna sporočila o destinacijah, kamor jih srce najbolj vleče. Prav ta segmentirana sporočila so imela tudi najboljše rezultate glede na zastavljene marketinške cilje.

Z dodatnimi sporočili smo poskrbeli, da jih je res čim več kliknilo na posamezno destinacijo. Hkrati pa nismo pozabili niti na tiste, ki skozi e-mail niso izkazali nobenega posebnega interesa.

Po prvi uspešno izvedeni kampanji smo izvedli še 6 podobnih kampanj, vsakič ob koncu izvedli analizo in naslednjič implementirali izboljšave, kar je vsakokrat pripeljalo do še boljših rezultatov.

Rezultati

1300 % ROI

V kampanjah, ki so bile osredotočene na prodajo, smo v prvi kampanji presegli izmerjeni ROI 670 %, ROI naslednje kampanje pa je bil že 1300 %.

Podobno smo click-rate, ki je glavni pokazatelj interesa, od prve izvedene kampanje, ki je bila že sama po sebi uspešna, povečali za 24 %. Open rate pa za 11 % glede na prvo kampanjo.

V celoti pa je bil open rate do 100 % višji, CTR pa do 707 % višji od povprečja baze.

Open rate

100 % višji

Click rate

707 % višji

segmentacija

70 % baze

že

7 kampanj

Boris Lepojić, Agencija Oskar

Z optimizacijo na dolgi rok strankam dajemo tisto, kar rabijo in si želijo, hkrati pa znižujemo stroške. Zmaga za vse.

Glavni poudarki

Celostni pristop

Izredno uspešnost kampanje gre pripisat predvsem kreativnemu in premišljenemu pristopu h komunikaciji z uporabniki. Ključni elementi uspešnosti so bili:

  • inovativna sekvenca e-mail sporočil,
  • vsebine, prilagojene interesu uporabnikov (s segmentacijo),
  • sprotna analiza rezultatov kampanj in apliciranje ugotovitev na naslednje kampanje,
  • poučna in zanimiva vsebina,
  • premišljeno napisani naslovi sporočil,
  • premišljena kombinacija storitev.
Izkoristite moč email marketinga!

Uspešne kampanje se ne zgodijo naključno – stojijo na strategiji, personalizaciji in avtomatizaciji. Odkrijte, kako vam lahko pomagamo dvigniti vašo digitalno prisotnost na višjo raven.

Kontakt

Pogovorimo se o vaših projektih

Pri nas smo veseli vsakega obiska. Če potrebujete našo pomoč ali nasvet, ste še posebej dobrodošli. Stopite v stik z nami za prijeten klepet ob kavi. Ob tej priložnosti se lahko pogovorimo o možnostih sodelovanja in vaših potrebah.